Sukuba – stíny

Název: Stínysukuba-5-stiny

Autor: Richelle Mead

Počet stran: 261

Nakladatelství: Domino

Vydání: 2013 (paperback)

Hodnocení: 4,5 / 5

Abych byla upřímná, nemohla jsem se dočkat, až vyjde další díl mé milované sukuby. Sukuba se už po prvním díle, stala mou nejoblíbenější knížkou a tuto sérii jsem si velice zamilovala. Teď přišel ten osudný den, kdy jsem si na poslední stránce přečetla tu strašnou…. strašnou zprávu, připravte si kapesníčky, příští díl, který vyjde na podzim, bude poslední! Vždy jsem si říkala, že je škoda, když vychází dva díly ročně, teď nevím, co bych za to dala, abych se dostala znovu na začátek a hltala každou stránku této úžasné knížky a byla napnutá z každého dílu. Určitě plánuji re – reading, i když už to nebude ono – protože vím, jak to na sebe navazuje, ale budu se snažit – protože tato kniha za to stojí!

„Bůh pracuje záhadným způsobem, ale peklo zase účinně“

anglie-2588-velkyKdyž se začtete, příběh vás ohromí už ze začátku, dostáváme se opět do děje zdrcené Georginy, která musí pomáhat se svatbou své nejlepší kamarádky a jejího osudového partnera Setha. Sice vím, proč Seth požádal Meddie o ruku – aby si očistil duši, ale přijde mi vážně vůči Georgině kruté, když ji Meddie přeprosí, aby jí pomáhala se svatebními přípravami. Georgina z toho má deprese, kdo by taky neměl? Já se Georgině vůbec nevidím, musí být pro ni zdrcující vidět ty dva pohromadě. Já být v její kůži, asi ani nejdu do práce. Celou dobu jsem v knížce hledala, kdo vlastně je ta nová sukuba, Simone mi přišla jako mladá vypočítavá mrcha, už ze začátku a s rostoucími kapitolami se můj názor na ní zvyšoval.

Georginu z těch depresích vábí něco, čemu říká “vábení sirén“ zatahuje jí to potom do snů, pořádně ani sny_2-Prokopova_Petra-640x300neví, co už je pravda a co je skutečnost, protože má sen jeden za druhým, kde se ocitáme v Georgině minulosti, od doby 4. Století až po současnost. Vždy je tam něco lživého a něco pravdivého, jen Georgina sama ví, co je na tom pravdy a co ne, ale pak se to už i jí plete. Ale je to dobře napsaný, takže nemáte pocit, že by vám něco uniklo. U těch snů jsem byla velmi napnutá, když se jí zdál sen, který už byl řečen v předchozím dílu, kde má svou dceru, a manžela, kterého miluje víc, než cokoliv na světě, nikdy nebyl ukázán obličej tohoto muže a když teď měla možnost tento sen dožít, tak jsem si úplně říkala „Ať je to Seth, ať je to Seth!“ jestli byl nebo ne, si přečtěte sami. Konec knížky mě vcelku šokoval. Bylo to úplně jinak, než jsem si představovala, že to dopadne, ale více méně to dopadlo dobře, jen jsem moc nepochopila poslední dvojstranu, jak mohl znát její jméno?

Zanechat Odpověď

