Rc review: Montana – dědictví

• NÁZEV KNIHY – Montana – dědictví
• DÍL – 1
• AUTOR/KA – Ryanová R. C.
• POČET STRAN – 270
• NAKLADATELSTVÍ – Metafora

Hodnocení – 4.hvězdička

Za normálních okolností, by se mi tato kniha do ruky určitě nedostala. Většinou, jak jste si už mohli povšimnout, si vybírám knížky typu: fantasy, romantika v proudu času, nebo dokonce i nějaká ta upířina. Dobře, těch upířin jsem přečetla víc, ale ještě jste mě nemohli najít, jak čtu románek, bez fantasy prvků. Touto knihou jsem udělala tlustou čáru za mými jen fantasy knihami a rozhodla jsem se, že si čas od času nějaký románek taky pořídím.

„Nic není žhavějšího, než první láska“

strength-of-a-cowboy-marianne-nana-bettsKdyž si knihu vezmete do ruky, ihned vás osloví obálka a určitě vás napadne jednoduchý verdikt: Kovbojka s romantickým příběhem. Koho by to taky nenapadlo, že ano? Musím se přiznat, že když jsem tuto knihu viděla na stránkách nakladatelství Metafora, ani se mi moc nechtělo číst anotaci. Po dlouhé době, jak jsem se již zmínila, jsem neměla chuť se bát, nebo zažít dobrodružství, nebo se vypravit do budoucích časů dystopie. Proto jsem šla jen tak “na oko“ a řekla jsem si, že si vyberu knížku, která mi co nejvíc a nejrychleji padne do oka. Nakonec jsem udělala dobře, protože po přečtení této knížky, rozhodně nelituji.

V knížce se setkáváme se sexy kovboji McCordovy, s třemi bratranci, kteří zdědili rodinný ranč, kde je ukryt legendární poklad, takže mají šanci poklad najít, ale podaří se jim to? To si budete muset už přečíst vy sami! Doufám, že jsem vás alespoň trošku na příběh McCordových nalákala, protože si myslím, že by se vám to mohlo líbit. Když už se příběh líbil mě, která na takové knížky moc není, proč by se neměl líbit vám?

Děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtisk