BŘEZEN 2013

Březen – měsíc knih,

tento nápis jste si mohli přečíst skoro v každém knihkupectví. Já jsem byla skoro měsíc nemocná, takže se mi knížky nashromáždily až koncem tohoto měsíce. Kdybych měla zhodnotit tento měsíc – moc jsem toho nepřečetla. Spíš jsem se učila a když zbyla trocha volného času – využila jsem ji spíše jinak. Proto bych to chtěla napravit příští měsíc, který pro mě bude Duben – měsíc přečtených knih.

Tak uvidíme jak se mi to podaří splnit.

Nepojmenovaný 2

1. Anna krví oděná

2. Živý, mrtví – vzestup guvernéra

3. Tajný kruh – zasvěcení

4. Mlhovina

5. Robokalypsa

6. Jsem roztříštěná

7. Legenda

8. Syn pekel – vlčí krev

9. Sukuba 5 – stíny ( e-book)

Zanechat Odpověď

