Rc review: Deklarace smrti

v_deklarace_smrti_tit-201187-02

• NÁZEV KNIHY – Deklarace smrti
• AUTOR/KA – G. R. Malley
• POČET STRAN – 256
• NAKLADATELSTVÍ – Fragment
• ANOTACE – Velká Británie, rok 2140.
Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika – největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace – každý obyvatel může mít jen jedno dítě… Kdo zákony poruší, bude potrestán.
Patnáctiletá Anna se narodila rodičům, kteří měli dvě děti. Nyní je označována za „Přebytečnou“. Jaký život ji čeká? Dokáže se vyrovnat se svým osudem vyděděnce?
Toto je nové vydání vyprodané knihy Přebyteční.

Na deklaraci smrti jsem přišla náhodně. Kdysi jsem si pořídila knížku, už ani nevím, jak se jmenovala ale vím, že na zadní straně byla upoutávka na knihu přebyteční. Tehdy jsem ještě moc nečetla, takže mi to bylo docela jedno, ale líbila se mi obálka.
Když jsem se teď dočetla, že nakladatelství Fragment vydá tuto knížku znovu, neváhala jsem a napsala si o recenzní výtisk.
Kniha dostala nový název z Přebytečných na Deklaraci smrti. Myslím, že tento výraz knihu vystihuje a hodí se k ní víc.
Kniha má naprosto dokonalou obálku, i když původní obálka knihy se mi moc líbila, tahle se mi líbí ještě víc. Když jsem jí vybalila na poště musela jsem na ní pořád sahat, má takový skvělý materiál je lesklá, hladká, lehká a musím říct ta obálka má něco do sebe.
Moc se mi líbí Aniny myšlenkové pochody v deníku, Annu jsem si oblíbila. I když jsem čekala od konce trochu víc, ale kniha se mi moc líbila, takže tomu odpovídá i mé hodnocení.

HODNOCENÍ – 5. hvězdiček

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

