Rc review: Rezistence

2661

  • NÁZEV KNIHY – Rezistence
  • SÉRIE – Divergence
  • DÍL – 2
  • AUTOR/KA – Veronica Roth
  • POČET STRAN – 352
  • NAKLADATELSTVÍ – Cooboo
  • ANOTACE – Žádná volba není bez následků.

    Měl to být pro Tris šťastný a slavnostní den, ale všechno dopadlo úplně jinak. Po krvavé tragédii mezi frakcemi vzrůstají konflikty a nad společností se vznáší válka. Tris se musela rozhodnout už jednou – a teď ji čeká další volba. Dřívější rozhodnutí, obavy, zármutek i provinilost, to vše ji teď dostihlo a Tris nezbývá než bez výhrad přijmout svou Divergentní identitu. Dokáže se ale vyrovnat se vším, co to znamená?

 

Kniha se mi moc nelíbila, první díl byl daleko lepší. Když jsem byla na sté straně, doufala jsem, že se to už konečně rozjede. Omyl! I na dvousté stránce to byla pořád nuda a vůbec si mi to číst nechtělo. Nakonec jsem to nějak dočetla, ale souhlasím s názorem, že Tris a Čtyřka se k sobě chovali jako malé děti.

Trochu i tam chyběl Will a jsem ráda jak to dopadlo mezi Christinou a Tris, ale zároveň chápu jejich vztah na začátku knihy i jak se k sobě chovali potom.

Caleb mě zklamal, nevím, proč udělal to, co udělal. Ani jaký k tomu měl důvod?

Nakonec to nějak dopadlo, asi jediný z té knížky mě překvapila poslední kapitola, jinak mě to moc nebavilo.

Obálka knihy, byla dokonalá jako vždy, strašně se mi líbí jak nakladatelství Cooboo vybírá obálky. Divergence i Rezistence mají dokonalou obálku.

I když mě tento díl zklamal, ten další, až vyjde, si určitě přečtu, abych věděla, jak to dopadne.

 

HODNOCENÍ –  2.hvězdičky

Zanechat Odpověď

