Na čekačce: Únor 2013

na cekacce

Přihlásila jsem se do nového projektu Fierush. Jde vlastně o to napsat si jednou za měsíc seznam knih, který bych si v tom daném měsíci chtěla přečíst. Takže doufám, že se mi podaří splnit a přečíst celý můj seznam.

1. Stefanovy deníky – úkryt

2. Dokonalý sen

3. Deklarace smrti

4. Eragon

5. Zelená jako smaragd

Ještě by mi měli přijít recenzáky od Fragmentu a Metafory, ale od Fragmentu mi příjdou až kolem března a z Metafory mi už měl jeden recenzák přijít a pořád nic, takže ten dopíšu až podle toho kdy příjde.

 

One thought on “Na čekačce: Únor 2013

Zanechat Odpověď

