Rc review: Trojská maska

Trojská maska

  • NÁZEV KNIHY – Trojská maska
  • AUTOR/KA – David Gibbins
  • POČET STRAN – 445
  • NAKLADATELSTVÍ – Metafora

ANOTACE – Podmořský archeolog Jack Howard má neodbytný pocit, že legendární objevitel Tróje, Heinrich Schliemann, neprozradil světu všechno, co na svých vykopávkách našel. Zdá se, jako by dávné zlo, jež smetlo kvetoucí civilizaci, nezemřelo s padlými králi, ale hnalo lidstvo dál, do dalších krvavých, ničivých válek.

Nacistická posedlost neomezenou mocí se nezastaví před ničím, ani když od konce druhé světové války uplynulo už kolik desetiletí. Jenže co má společného koncentrační tábor blízko Belsenu s podivným „klíčem“ z podzemí Tróje? A co viděla tajemná dívka s harfou? Úplně jiné dívce jde ale o život. A Jacku Howardovi je tak drahá, že si kvůli ní ochotně potřísní ruce krví zabijáků…

Tuto knížku jsem si vybrala, protože jsme se minulý měsíc zrovna v architektuře bavili o Řecké architektuře a museli jsme všichni mít referát o Heinrichu Schliemannovi a jenom z internetu to není ono, moc si to nezapamatujete, takže jakmile jsem uviděla anotaci na tuto knížku, musela jsem si ji přečíst.

Knížka je napsána velmi dobře, ještě jsem takovýto typ knížky nečetla, myslím ten typ knížky, kdy se vymyšlený příběh překrývá s realitou, protože v knížce jsou i části, co se doopravdy stali, to vám, pokud jste na stavebce jako já a architektura vás baví, může velice pomoct. Nebo i v normálním dějepise, nikdy neuškodí vědět ve škole něco navíc, že?

Od knížky jsem se částmi nemohla odtrhnout, pak byly chvilky, co mě nebavily, a po nich následovalo plno akce, možná kdyby to bylo vyrovnanější, neuškodilo by to, jinak nemám knížce co vytknout. Obal má opravdu pěkný a příběh se mi líbil, proto knížce dávám 4hvězdičky

HODNOCENÍ – 4 hvězdičky

Děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

