Rc review: Rozdělená srdce

v_rozdelena_srdce_202350-01

 Colin a Elizabeth …

  • NÁZEV KNIHY – Rozdělená srdce
  • AUTOR/KA – Bettina Belitz
  • POČET STRAN – 480
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – Po přestěhování je sedmnáctiletá Elisabeth naštvaná snad na celý svět – přišla o všechny kamarády, na venkově není moc příležitostí k zábavě a navíc rodičům to tam naprosto vyhovuje. Všechno změní setkání s Colinem. Proč ji tento kluk od začátku neuvěřitelně přitahuje, to nedokáže vysvětlit. Chová se divně, odtažitě a dává Elisabeth jednu hádanku za druhou. Jaké je jeho tajemství? Co skrývá? Svým pátráním odhalí Elisabeth pravdu – její rodině, Colinovi i jí hrozí velké nebezpečí.

Dneska jsem se rozhodla napsat recenze na všechny knížky, které jsem od Fragmentu na recenzi dostala, jako prvn jsem si vybrala tuto knížku, protože s ní jsem měla největší problém.

Nemohla jsem se do ní začíst a když už jsem se do ní začetla nic se nedělo, takže mám pocit, že těch 400 stran na tuto knížku bylo až až. Úplně by této knížce stačilo tak 200 stránek a bylo by to OK.

Hlavní postavy Colin a Elizabeth mě moc nezaujali. Colin byl takový rádoby drsňák, který je ve skutečnosti milující a citlivý kluk a Elizabeth se chová velice předvídatelně a někdy rozmazleně.

V knížce najdete romantiku, to ano, ale spíš bych to nazvala lehkou romantikou, akce se dočkáte až na konci a tam je jedna akce za druhou. Kdyby nějaká akce byla už v polovině, byla by knížka o něco zajímavější a děj by se tolik nevlekl.

HODNOCENÍ – 2.hvězdičky

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

