Rc review: Lovkyně snů – osudové rozhodnutí

v_lovkyne_snu_osudove_rozhodnuti_202158-01

 Janie a Cabel …

  • NÁZEV KNIHY – Lovkyně snů – osudové rozhodnutí
  • SÉRIE – Lovkyně snů
  • DÍL – 3
  • AUTOR/KA – Lisa McMann
  • POČET STRAN – 224
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – Myslíte si, že vidět, o čem ostatní sní, je skvělé? Naopak, je to děsivé, nebezpečné a může vás to stát i život.
    Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Cabela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno.
    Může můj osud zvrátit cizinec, který mi vstoupil do života? A opravdu mě čeká jen zlověstná budoucnost a ani plamínek naděje na lepší dny? Musím si zvolit, čas běží a jde o život…

Konečně se setkáváme s novou postavou a to je otec Janie, nebyl mi moc sympatický, ale v knížce se ho nedalo moc pochopit, protože i když byl v knížce skoro v každé kapitole, moc toho nenamluvil. Kdo tuhle knížku četl, pochopí můj osobní vtip 😉

Janie a Cabel jsou do sebe moc zamilovaní, ale Janie vlastě v celé knížce se rozhoduje před Cabelem a volbou života beze snů. Což docela chápu, ale i tak mě celkem zklamalo, že Janie vůbec uvažuje, že by Cabela opustila.

V knížce se konečně trošku otevře jedna z mnou nepochopených postav – Janina matka, která potom sice neřeší, ale Janie za ní řeší její problém s alkoholem.

Knížka byla bohužel posledním dílem trilogie. Ten konec se mi moc nelíbil, asi poslední stránka. Je napsaná tak, že vás donutí přemýšlet o dalším vývoji postav.  Určitě bych uvítala, kdyby to autorka knihy alespoň trošku zkonkretizovala.

HODNOCENÍ – 4.hvězdička

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

