Rc review: Eragon audiokniha

v_eragon_audiokniha_tit_202514-01

 Eragon a Safira

  • NÁZEV KNIHY – Eragon
  • SÉRIE – Odkaz dračích jezdců
  • DÍL – 1
  • AUTOR/KA – Christopher Paoliny
  • DÉLKA NAHRÁVKY – 18:40
  • ČTE – Martin Stránský
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství…
    Chudý farmářský chlapec Eragon najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě – Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou…

Knížku Eragon jsem sice nečetla, ale chtěla jsem a když se mi naskytla příležitost mít audioknihu tak jsem byla naprosto nadšená.

Knížku jsem poslouchala vždy buď v autobuse, ve škole nebo před spaním.

Martin Stránský čte opravdu dobře, umí dobře naladit hlas, aby posluchač věděl o jaké postavě je řeč  a umí navodit správnou atmosféru.

Pokud jste zvažovali koupi audioknihy určitě doporučuju

HODNOCENÍ – 5.hvězdička

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

