Rc review: Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt „šílenej“ rok

Nigel a Chloe

  • NÁZEV KNIHY – Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt „šílenej“ rok
  • SÉRIE – Deník úúúplně obyčejného upíra
  • DÍL – 2
  • AUTOR/KA – Tim Collins
  • POČET STRAN – 224
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – I nemrtví mají city! Pokračování jednoho nesnesitelně vtipného deníku.
    Jmenuji se Nigel Mullet. Když mi bylo patnáct, proměnil jsem se v upíra. Už navždy zůstanu v tomhle „skvělým“ věku a věčně budu bojovat s akné a přeskakujícím hlasem. Teď nám začal další školní rok a já můžu konečně prohlásit, že jsem mezi spolužáky oblíbený. Navíc mám po více než osmdesáti letech holku, svou vysněnou Chloe. Jenže to by nesměl přijít nový spolužák Jason… Chloe mi přebral, dost mi komplikuje život, a to si nenechám líbit. Pomsta bude sladká. Co je vůbec tenhle Jason zač? Za každou cenu chci Chloe získat zpět, ale jak?

Knížka byla pokračováním skvělé knížky Deník úúúplně obyčejného upíra – moje super rodnina, kterou jsem si velmi oblíbila a už ji mám asi 3 přečtenou.

Opět se setkáváme s Nigelem a jeho rodinou a přítelkyní Chloe. Oproti minulému dílu se setkáváme s další nadpřirozenou bytostí a to jak jinak, vlkodlaky.

Nigel je zase neštastný nic se mu nedaří a ještě ztratil Chloe, kterou mu přebral jeho sok Jaskon, který není tak úplně v pořádku.

Nigel byl skvělí jako vždy, vtipný, zábavný a nevím jak to správně popsat aristokratický? Ne to není to správné slovo, prostě Nigel je z jiné doby a snaží se přizpůsobit i této době, ale přitom má svůj šarm a charakter.

Za to Choe se mi v tomto díle zdála urážlivá, rozmazlená a sobecká.

Nejsem si jistá, jestli to byl konec této knižní série, ale určitě bych byla ráda za další díl. Knížka se mi líbila a splnila všechna má očekávání jen ten konec, mě trošku zaskočil.

HODNOCENÍ – 5.hvězdička

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

