Rc review: Říše temnot – tajemství upírů

Tajemství upírů

  • NÁZEV KNIHY – Tajemství upírů
  • SÉRIE – Říše temnot
  • DÍL –  1
  • AUTOR/KA – L. J. Smith
  • POČET STRAN – 240
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – Šestnáctileté Poppy zbývá pár týdnů života. Trpí rakovinou slinivky a není šance na vyléčení. Její dlouholetý přítel James jí nabídne řešení. Tím však poruší přísné zákony Říše temnot a teď ho čeká trest za vyzrazení tajemství a za lásku k člověku. Bude mít Poppy dostatek odvahy, aby se dobrovolně stala upírem? Podaří se jim společně uniknout před nejhorším trestem?

Poppy byla vždy normální holka, než zjistila, že umírá. Vždy jen mávla rukou nad svými bolestmi břicha, ale teď se něco změnilo, zjistila, že má rakovinu slinivky a zbývá ji už jen pár týdnů života. Poppy zjistí pravdu o svém nejlepším příteli Jamesovy a získá naději, že by svou smrt mohla přežít, ale za jakých podmínek.

Setkáváme se tu se stejnou spisovatelkou, která napsala upíří deníky L. J. Smith takže jsem čekala, že upíři budou tady stejní jako Stefan a Damon, ale L.J.Smith si tady vytvořila úplné nové upíry, kteří se jako upíři už narodily.

V téhle sérii jsem si hlavní postavu neoblíbila, Poppy se mi zdála strašně dětinská a já nevím, pořád mi lezla na nervy. Naopak jsem se zamilovala do Jamese!  Z knihy nemám zrovna nejhorší pocity, ale ani mě nijak zvlášť nenadchla. Ještě uvidím, jestli si přečtu i druhý díl. Ale konec této knížky se mi zdál asi tak z celé knížky nejlepší.

HODNOCENÍ – 2 hvězdičky

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

