Rc review: Věk magie – bájná pečeť

Věk magie – bájná pečeť

  • NÁZEV KNIHY – Bájná pečeť
  • SÉRIE – Věk magie
  • DÍL – 1
  • AUTOR/KA – Für die Krone
  • POČET STRAN – 424
  • NAKLADATELSTVÍ – Fragment
  • ANOTACE – Svět se mění. V troskách bájné Atlantidy, hluboko pod hladinou moře, rozlomila skupina kouzelníků prastarou pečeť, aby vyhlásila počátek nového věku magie. Dochází ke znepokojivým změnám, které mohou mít za následek ničivý chaos. Podaří se mladému reportérovi Jonathanovi odhalit tajemství starého Londýna, za jehož zdmi se ukrývají bájné bytosti, duchové a lidé s nadpřirozenými schopnostmi? Jak s tím souvisí smrt jednoho z největších kouzelníků? A je ještě vůbec šance na zvrácení osudu a záchranu světa tak, jak ho známe?

Když jsem si přečetla anotaci – bylo mi jasné, že si tuto knihu musím přečíst. Krom Titaniku se hodně zajímám o staré kultury přes Aztéky, Maye až po tajemnou Atlantidu. Trošku jsem doufala, že v téhle knížce bude o Atlantidě něco víc, protože v knížce Atlantida byla, ale řekla bych jen tak okrajově.

Měla jsem docela problém se do knížky začíst, ale jak jsem četla dál nakonec jsem se začetla. Nejhorší na knížce byly ty extrémně dlouhé kapitoly. Upřímně – to se nedalo! Mám ráda kapitoly které mají pár stran, protože snadněji víte, kde jste skončily, pokud jste tak zapomětlivý jako já a pořád zapomínáte záložky. Ale celkový příběh byl moc pěkný.

HODNOCENÍ – 3 hvězdičky

 

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

