Rc review: Modrá jako safír

 Modrá jako safír

  • SÉRIE – Drahokamy
  • DÍL – 2
  • AUTOR/KA – Kerstin Gierová
  • POČET STRAN – 344
  • NAKLADATELSTVÍ – Cooboo
  • ANOTACE – Čtěte pokračování úspěšné knížky Rudá jako rubín! Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet. A ani jedno není vůbec snadné! Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu …

Modrá jako safír navazuje na první díl Rudá jako rubín, začíná stejně jako v prvním díle scénou s Paulem a Lucy. Tyhle scény mám moc ráda. Příběh se odehrává vlastně stejně jako v prvním díle, ze začátku můžete čekat pomalý začátek s pár akcemi a pak je tam najednou té akce dost a nemůžete se od knihy odtrhnout.

V tomhle díle mi připadal Gideon nečestný a nevyzpytatelný pořádně jsem se v něm nevyznala, až na konci knížky jsem pochopila, proč se choval tak jak se choval. Zato Gwendolyn jsem chápala naprosto přesně, její pocity a myšlenky přesně seděli k situacím a myslím, že každý by se choval stejně jako Gwen.

Objevila se tady taky nová postava Raphaela a Xameriuse. Xamerius hezky zapadá do knížky, vždy jsem se u jeho monologů nasmála. Raphael mi přišel jako fajn kluk, ale nemyslím, že v dalším díle bude nějak podstatný.

Kniha se mi líbila stejně jako minulý díl, který byl naprosto úžasný až na ten začátek, to nebyla věc knihy, ale měla jsem tzv. „krizi druhého dílu“ Dobře nic takového není, je to můj osobní problém, když začnu číst druhý díl nějaké knížky, nemám chuť ji číst, protože si ani moc nepamatuju co bylo v předchozím díle a s knížkou to rychle vzdám, takže jsem ráda, že u tohoto dílu jsem se přes ten začátek přemohla a začetla se. Když tohle nějaká knížka dokáže je u mě číslem jedna a podle toho taky vypadá závěrečné hodnocení.

HODNOCENÍ – 5.hvězdička

 

Zanechat Odpověď

