Rc review: Hororland – procitnutí

AUTOR/KA – Petr Kopl

POČET STRAN – 128

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

ANOTACE – Trpíte nočními můrami, strachem ze tmy, nebo nespavostí? TENTO KOMIKS NENÍ NIC PRO VÁS!

Martin Lafetka donedávna patřil k těm nebohým náctiletým, kteří se chtějí za každou cenu odlišovat od okolí. Snad by raději zemřel, jen aby byl zajímavý. Ale pozor na přání…! Když se probudíte v márnici se znamením věčnosti na hrudi a duchové začnou vstávat z hrobů, tajemné síly světa živých i mrtvých se budou přetahovat o vaši duši, dali byste cokoli za to, abyste aspoň chvíli byli zase normální. To je však jen začátek… Martinovy pravé schopnosti se brzy projeví.

MÉ HODNOCENÍ – Knížka se mi velice líbila, byla skvěle graficky zpracovaná a četla se velice rychle. Já normálně komixi nečtu – vůbec, ale tento komix se mi zalíbil anotací a tak jsem si ho musela přečíst. Dala jsem se do čtení a za hodinu byl komix přečtený a připadalo mi to jako bych četla maximálně 15 minut. Knížka byla moc napínavá a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Takže určitě doporučuji, opravdu i těm co komixi nečtou se tenhle komix bude stoprocentně líbit a proto knížce dávám nejvyšší počet hvězdiček a to je pět.

HODNOCENÍ – 5 hvězdiček

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

