Rc review: Mayské proroctví – Zápas o osud lidstva

AUTOR/KA – Christy Raedeke

POČET STRAN – 320

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

ANOTACE – Šestnáctiletá Caity odhalí význam podivných znaků vyřezaných v obložení svého pokoje. Jde o dávné mayské proroctví, které jí přisuzuje důležitou roli v osudu lidstva. Bude mít dostatek sil a především odvahy vzít na sebe nelehký a nebezpečný úkol?

MÉ HODNOCENÍ – Kniha mě nijak zvlášť neuchvátila. Četla jsem ji něco přes dva týdny a pořád jsem se do ní nějak ne a ne začíst, což mě trošku štvalo, protože většinou čtu knížky, u kterých se nedokážu odtrhnout a musím číst dál a dál dokud není úplně dočtená. Nakonec jsem to dočetla, příběh se mi líbil, a celou dobu jsem nevěděla  jak příběh dopadne. Nejvíce jsem si zamilovala pana papírka a ze začátku i Caity, jen mi připadalo, že tu šifru měla řešit ona sama a ne za ní ostatní. Na téhle knížce je úžasná obálka. Hodně se mi líbí a to i velikost knihy mi ke knížce pasuje, sice má 320 stran, ale když se na knížku podíváte, tak vás určitě napadne, že má nějakých 200 stran maximálně. Až vyjde další díl tak si ho určitě přečtu a doufám, že se mi bude líbit víc než díl první.

HODNOCENÍ – 2.hvězdičky

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

 

 

Zanechat Odpověď

