Rc review: Děsivé splynutí – Vidím to, co vrah

AUTOR/KA – Jill Hathaway

POČET STRAN – 272

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

ANOTACE – Středoškolačka Vee je normální dívka, která řeší problémy jako každý teenager. Kromě toho však trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné bezvědomí. Během tohoto stavu se Vee ocitá v těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se ocitne v těle vraha, který má na svědomí smrt její nejlepší kamarádky. Tento čin zamaskoval jako sebevraždu. Brzy poté zemře další dívka a Vee se začne strachovat o svou mladší sestru.
Stojí před rozhodnutím, zda pátrání ponechat na policii, nebo se do něj pustit na vlastní pěst. Dokáže vrahovi jeho vinu?

MÉ HODNOCENÍ – Tato kniha se četla strašně rychle, měla jsem ji za den přečtenou. Má malý formát a velká písmenka – takže kdo nemá rád tlusté knížky tak tuto knížku doporučuji.  O této knize mám pár hesel: Dobrá knížka, super obálka, rychlé čtení, velká jednoduchost. Hlavní postava mi moc sympatická nebyla. Na knihu jsem se nemohla dočkat, protože jsem četla spoustu dobrých recenzí, ještě u blogerů, kteří tuto knížku četli v angličtině.Tato kniha se mi zdála dobrá, takže bych ji ohodnotila třemi hvězdičkami.

HODNOCENÍ – 3.Hvězdičky

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

