Review: Ocelové město

AUTOR/KA – Jules Verne

POČET STRAN – 176

NAKLADATELSTVÍ – Návrat

INFO-  Anotaci jsem nenašla.

MÉ HODNOCENÍ – Od Verna jsem toho zatím nepřečetla moc, vlastně to bylo první dílo, které jsem četla, ale vím, že toto bylo jeho asi nejhorší dílo. Říkají to všichni a já si chtěla ověřit pravdu. Těmi všechny myslím i mou rodinu. Táta četl Verna, babička taky. Od Verna se mi líbilo filmové zpracování s Joshem Hutchersonem (doufám, že se tak píše) Cesta do středu země a tajuplný ostrov. Zamilovala jsem si ty filmy a tak jsem zabrousila do tátovy knihovničky a taky do obchodu a nakonec mám těch knih více, ale to jsem odběhla od tématu. Promiňte. Kniha jak jsem řekla, nebyla moc dobrá, ale snaha byla, takže knize uděluji 2 hvězdičky. Nejvíce jsem si oblíbila Marcela. Marcelo byl takový ušlechtilý, inteligentní a vyspělý mladý muž. Líbil se mi jeho přístup k životu. Byl ambiciózní a pro rodinu, která ho vzala jako svého by udělal cokoliv aby ji pomohl, i kdyby ho to mělo stát život. Takový mladý hrdina. Za to Oktáva jsem si moc neoblíbila, byl to takový typ kluka, který si chce užívat života a vykašle se na školu a nestará se o budoucnost a bez Marcelovy pevné ruky neudělá nic pořádného. Sarasina  jsem si taky moc neoblíbila, jen se mi líbilo, jak tuším v druhé kapitole popisoval svou snídani. V té době si uměli žít. Je to doba, kdy je vše dobré, je to má oblíbená doba. Ocelové město, mi příjde jako současné továrny. Ocel, ocel a ocel.

HODNOCENÍ – 2/5

Zanechat Odpověď

