Review: Rudá jako rubín

AUTOR/KA – Kerstin Gierová

POČET STRAN – 336

NAKLADATELSTVÍ – Cooboo

INFO- Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem?

MÉ HODNOCENÍ – Tuto knížku myslím můžeme označit za  ,,knižní delikatesu“.Bylo to naprosto dokonalé něco jiného než mé upířiny. Setkáváte se tady s cestování časem. Kniha má nádhernou obálku a já jsem strašně ráda, že ji mám ve své knihovničce. U knížky je vlastně nemožné se od ní odtrhnout – věřte mi, já ji přečetla tzv. jedním dechem. Gwendolyn je taková fajn holka, ale její teta a sestřenka jsou vážně zlomyslné potvory  za to Gideon! To je dokonalý kluk!!

HODNOCENÍ – 5/5

Zanechat Odpověď

