Review: Křídla

AUTOR/KA – Aprilynne Pikeová

POČET STRAN – 304

NAKLADATELSTVÍ – Fortuna Libri

INFO- Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh – originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story – o dívce se zvláštním jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá hrdinka jde poprvé do školy (předtím ji učila matka) a snaží se přizpůsobit novému prostředí. Brzy najde přítele, který jí podá pomocnou ruku. David se nemusí přemáhat, nová spolužačka je nesmírně krásná, jemná a milá dívka. Vypadá jako víla, říká si David, ale to ještě netuší, že není daleko od pravdy a že jej po boku Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt…

MÉ HODNOCENÍ – Laurel jsem si moc oblíbila, knížka je o dospívající holce, která zjistila, že je florela, víla z jiného světa!  A k tomu tu opět nechyběl milostný trojúhelník mezi krásným a chytrým spolužákem a kamarádem Davidem (mimochodem jsem tým David) a mezi Tamanim jarním florelem. Laurel zjišťuje pravdu o sobě, svém minulém  životě i o dávném kamarádství s Tamanim. Mě se Tamani moc nelíbí, mám raději Davida, u knížky jsem se málem do něho já sama zamilovala. Tato  knížka má dobrý příběh, ale konec mě už moc nebavil a proto si zaslouží u mě ,,dobrý průměr“

HODNOCENÍ –  3/5

Zanechat Odpověď

