Review: Dokonalý pár

AUTOR/KA – Ally Condieová

POČET STRAN – 328

NAKLADATELSTVÍ – Knižní klub

INFO- V dokonalém světě o všem rozhodují Správci – vyberou vám ideálního partnera, práci i den, kdy zemřete.

Cassie vždy věřila, že podřídit se těmto rozhodnutím je jen malou daní za dokonalý život. Když jí tedy Společnost vybere jako životního partnera jejího nejlepšího kamaráda Xandera, nepochybuje o tom, že je to ten pravý… dokud se na displeji s jeho portrétem nakrátko nemihne tvář někoho úplně jiného. Cassie musí najednou řešit obrovské dilema – volit mezi Xanderem a Kyem, jediným životem, jaký kdy poznala a dovedla si představit, a cestou, po níž se dosud nikdo nevydal. Musí volit mezi dokonalostí a citem, který možná dokonalý není, zato je však upřímný. První část románové trilogie z budoucnosti, která staví na literárních kvalitách minulosti.

MÉ HODNOCENÍ – Nemám slov! Knížka mě naprosto uchvátila.  Bylo zajímavé sledovat vývoj Cassie, do koho je vlastně zamilovaná. Jestli krasavec Xander, kterého bych si asi vybrala já, nebo záhadný Kay? Jak jsem řekla, já bych si asi vybrala Xandera, ale to není moje volba. V dokonalém světě bych ale žít asi nechtěla, v dokonalém světě je vše naplánované do největších detailů a nikdo rozhodnutí správců nemůže změnit, tedy až na Cassie. Vlastně v celé této knížce jsme se rozhodovala i já co si vyberu, tato knížka vás donutí pochybovat o vašich volbách i o současném životě a rozhodně ve vás zanechá trvalý dojem z knížky. Proto je tu hodnocení takové jaké je,

HODNOCENÍ – 5/5

Zanechat Odpověď

