RC review: Úžasný deník – Tom Gates – Super hustý výmluvy!

AUTOR/KA –Liz Pichon

POČET STRAN – 352

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO- Dostat se na první místo tabulky zlatých hvězdiček třídního učitele Fullermana je trochu ošidné.
Především kvůli následujícím okolnostem:
1. Marcus Meldrew je podlý darebák, který podle mě nemá za lubem nic dobrého.
2. Bolí mě zub, a to tak, že se ani nemůžu soustředit na kreslení při hodině.
3. V jednom kuse mě rozptylují zajímavé činnosti jako plavání, odchyt brouků a především oblíbená zábava: rozčilování sestry Delie.

MÉ HODNOCENÍ – Tato kniha byla druhým dílem Úžasného deníku Toma Gatese. Předchozí díl se mi moc líbil. Připomínal mi trošku deník malého poseroutky, ale v dobrém slova smyslu. Obě tyto knížky mám moc ráda. Tato knížka je myslím o trošku lepší než 1.díl, je o malém rošťákovi Tomovy, který zažívá spoustu dobrodružství. Knížka je plná obrázků, které Tom „sám“ nakreslil. Je to rychlé čtení a určitě se u toho nasmějete! U obou dílech Toma Gatese je moc pěkná obálka. Já mám pokoj orandžovo-modrý, takže se mi do knihovničky skvěle hodí! Na konci knížky máte i internetovou adresu na Tomův blog, což je velice originální nápad. Tato knížka je vhodná pro všechny generace.

HODNOCENÍ – 3/5

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

