RC review: Kostík Billy – Příběh z tajné komory

AUTOR/KA – Christopher Lincoln

POČET STRAN – 240

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO-Jmenuji se Billy Kostík. Jsem kostlivčí kluk a bydlím v tajné komoře panského sídla Hogo Fogo.

Moje kamarádka Milicent je neteř zdejšího pána Kazisvěta Bigluma. Moji rodiče Lars a Milunka Kostíkovi mají důležitou práci: třídí a evidují tajemství rodiny Biglumových a ukládají je do truhel a lodních kufrů. Jsou zaměstnanci Ministerstva lží a výmyslů, které je vyslalo ze Záhrobí sloužit na Zemi.
Ale nemysli si, svého kostlivce ve skříni nebo v komoře nemívají jen lidé, ale také kostlivci…

MÉ HODNOCENÍ –  Tato kniha se mi vůbec nelíbila. Podle mě i špatná reklama je reklama a od toho tady jsem. Knize můžu pochválit akorát obálku, která je opravdu pěkná a obrázky v knize. Příběh Bilyho mě moc nenadchl. U čtení jsem si říkala, že když to má být knížka pro děti tak by tam rozhodně asi nemělo být ta část kvůli komu se z Biliho stalo to co teď je.  I když to v příběhu muselo být, tak jsem si říkala, aby to někoho nenapadlo zkusit. Ale Bily byl takový zábavný a ztřeštěný, takže kdo má rád takové „strašidelné“ příběhy směle do toho. Mimochodem nedoporučuju to číst v noci tak kolem půlnoci 😀

HODNOCENÍ – 1/5

 

 

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

