DAY 01 : Oblíbená kniha

Kniha – Madame okta

Autor – Darren Shan

Série – Darren Shan

Díl –  1/ 12

Anotace – První kniha série Příběhy Darrena Shana. Spolužáci Darren a Steve si navzdory varování svého učitele nenechají ujít neobvyklé představení v utajovaném Cirku Mostruoso, o kterém si přečetli na nalezeném letáku. Oba chlapci jsou představením uchváceni – Darren cvičenou pavoučicí, Steve jejím cvičitelem Hroozleym, který mu připomíná upíra z jedné knížky. Ve 33 kapitolách, do nichž Darren své vyprávění vtěsnal, stíhá jako v horečnatém snu jedna noční můra druhou a oba kamarádi se ocitnou v ohrožení života.

Když jsem si četla název dnešního meme : oblíbená kniha, hned jako první mě napadla upíří série Darrena Shana. Nejdříve jsem viděla film, který mě tak zaujmul, že mě – tuším třináctiletou holku, která se na knížky dívala, jako na nutné zlo prosila mamku o 1. díl. Tato knížka vlastně začala mou knihomoleckou dráhu. Nakonec jsem ji dostala o prázdninách spolu s 2 dílem do „balíčku“ na dovolenou, kde jsem byla s babičkou a volala jsem domů mamce, ať mi sežene další díly. Byla jsem touto sérii naprosto unešená a do konce léta jsem na narozeniny dostala zbytek všech dílů.

Zanechat Odpověď

