Letní giveaway

Po delší době se opět ozývám. Vím, že jsem tu zatím nic moc nepřidala a meme nedodržuju a tak jsem se rozhodla pro vás udělat 1. Soutěž této stránky. Vybrala jsem pro vás mou nejoblíbenější knížku. Četla jsem ji poprvé minulý rok v létě a byla jsem knihou naprosto nadšená a nemohla jsem se dočkat filmového zpracování, které bylo letos tuším v zimě? Nevím. Ve filmu hrál můj nejoblíbenější herec John Hutcherson, který ukázal myslím skvělý výkon. Ještě nevíte, o kterou knihu jde? Pro ty, co netuší je to HUNGER GAMES ! A teď můžete vyhrát 1 výtisk 1 dílu této série.

Zanechat Odpověď

