RC review: Když uvěříš

AUTOR/KA – Jessica Inclán

POČET STRAN – 336

NAKLADATELSTVÍ – Metafora

INFO – Sariel, Rufus a Felix, tři bratři nadaní magickou mocí, nad nimiž dokáže zvítězit jen nejmocnější kouzlo na světě – láska.

Místnosti i dveře se ztrácejí. Umíš se převléct – aniž by ses převlékl. Lidi mluví o tom, jak někoho rozřežou. Přestávám klást otázky, protože tobě stačí číst mi myšlenky.“

„Jsem telepat,“ jednoduše odvětil Sariel.

Miranda není v životě spokojená: nemá štěstí v lásce, jako by stále žila ve stínu své krásnější a úspěšnější sestry, a hlavně si připadá „jiná“ než všichni kolem ní.

Všechno se ale dramaticky změní, když se po úprku o život před třemi násilníky ocitne uprostřed lidí, o jejichž existenci vůbec neměla tušení. Croyants des Trois…Kdo jsou tihle tajemní, mimořádnými schopnostmi obdaření „věřící“ v kápích a čemu to vlastně věří? A kdo je její smutný zachránce, zázračný léčitel a telepat Sariel s podmanivýma jantarovýma očima a záhadnou minulostí?

Příběh svou magickou mocí přenese čtenáře do světa vášnivé lásky, nesmiřitelné nenávisti i urputného boje s mocnostmi zla.

MÉ HODNOCENÍ – Kniha se mi docela líbila, byla takovou oddechovou knihou. Myslím to tak, že jsem nečetla o upírech, budoucnosti, ale opět se dostala po nějakém čase do světa čar a kouzel. V knize jsem si velmi oblíbila Sariela, je to ten sexy typ kluků, kterého si vysní každá holka, chová se něžně, mile, ochranářsky. Naopak Miranda mi moc nesedla, byla vášnivá básnířka, které došli nápady, když poznala Sariela. Nedokázala na něj přestat myslet, i když to asi žádná z holek by nedokázala, po tom co jsem vám Sariela popsala. Řekla bych, že tato kniha je spíš pro young adults. Mladším čtenářům, bych knížu moc nedoporučovala, myslím asi tak do 15 let, protože knížce nechybí ani sex- appeal.

HODNOCENÍ – 3/5

 

 

Děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtiskv

Zanechat Odpověď

