RC review: Krvavá romance – polibek nesmrtelnosti

AUTOR/KA – Alice Moon

POČET STRAN – 248

NAKLADATELSTVÍ –  Fragment

INFO- Jako by nestačilo, že je Sára osamělá a nemá mnoho přátel, neustále ji navíc pronásledují hororové sny. Když na začátku školního roku nastoupí do Sářiny třídy nový kluk Dustin, její život se převrátí naruby. K tajemnému spolužákovi ji něco nevysvětlitelně přitahuje. Zdá se jí, že je spojuje jakési neznámé, velmi silné pouto. Sářina jediná kamarádka May se jí však snaží Dustina rozmluvit. Co před Sárou skrývá? Kdo je záhadný Dustin a jaké je jeho tajemství?

MÉ HODNOCENÍ – Upřímně, byla jsem na tuto sérii hodně zvědavá. Když jsem si přečetla anotaci, moc mě to sice nenadchlo, ale chtěla jsem po delší době číst opět něco o upírech. Ale po pravdě mě tato knížka moc zklamala! Dustin jako upír nebyl nic moc, pořád se jenom obviňoval, že zabíjí. Moc jsem si Dustina neoblíbila, jako upír mě dost zklamal. Hlavní hrdinka knihy – Sára mi přišla strašně sobecká. Vždy si v knížce oblíbím alespoň jednu postavu, ale v téhle knížce jsem si neoblíbila žádnou. Jak jsem řekla, Sára mi připadala strašně sobecká, pořád obviňovala mámu, že chodí na rande. Když jim zemřel manžel a otec, to by se dalo pochopit, že nějakou dobu bude Sára naštvaná, ale po takové době už to Sára přehání. Konec knížky nedopadl tak, jak jsem čekala a do knížky jsem se musela opravdu hodně nutit. Knížce jako celkové hodnocení dávám dva body, knížka sice nic moc, ale obálka knížky je fakt pěkná ta si opravdu ty 2 body zaslouží.

HODNOCENÍ – 2/5

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk.

Knížku najdete na stránce Arara.cz

Zanechat Odpověď

