Review : Divergence

AUTOR/KA – Veronica Roth

POČET STRAN – 344

NAKLADATELSTVÍ – CooBoo

INFO- V Chicagu budoucnosti je společnost rozdělena do 5 frakcí a každá z nich se věnuje pěstování určité ctnosti – Candor (poctivost), Abnegation (nesobeckost), Dauntless (odvážnost), Amity (mírumilovnost) a Erudite (sečtělost). V takovém světě žije Beatrice. Každý rok ve stanovený den si musí všichni šestnáctiletí vybrat jednu z frakcí, do níž budou patřit po celý svůj život. Beatrice se rozhoduje mezi tím, jestli zůstane s rodinou, nebo bude sama sebou – obojí mít nemůže…

MÉ HODNOCENÍ – Musím říct, toto byla rozhodně ta nejlepší knížka za posledních pár měsíců, co jsem četla ba nejlepší za celý můj život! A to opravdu nepřeháním – žádná knížka na tuhle nemá. Ze začátku jsem si říkala, že tato knížka se asi bude podobat Hunger games, ale už si to nemyslím. Hodně jsem si oblíbila Tobiase je takový někdy něžný, někdy přísný, umí se chovat a ….. nevím co bych k tomu ještě dodala, strašně jsem si jej oblíbila, Tris jsem si taky oblíbila a Caleba, příjde mi, jako bych ho znala už roky a to se ani tak moc v knížce nevyskytoval. Je mi ale líto pár postav, musím říct se zabíjením se autorka nepárala. Bylo mi hodně líto Beatriciných kamarádů (nechci spoilerovat takže, takže nenapíšu kolik a které) Knížka mě ohromila stejně tak jako kdysi Hunger games. Když jsem po přečtení knížky začala číst jinou, okamžitě mi myšlenky přeskočily k Diverganci. Když nad tím tak přemýšlím, kdybych byla na Trisině místě, vybrala bych si buď neohroženost, nebo sečtělost. Kterou byste si vybrali vy? Určitě si tuto knížku přečtěte, já se už nemůžu dočkat pokračování. Knížka ve vás zanechá, opravdu skvělý dojem, který tak lehko nezmizí. Určitě nelituju, že jsem si jí koupila.

HODNOCENÍ – 10/10

Knihu můžete zakoupit zde : Arara.cz

Zanechat Odpověď

