Review: Marcelo ve skutečném světě

AUTOR/KA – Francisco X. Stork

POČET STRAN – 304

NAKLADATELSTVÍ – CooBoo

INFO- Marcelo Sandoval slyší hudbu, kterou nikdo jiný neslyší. Je to jeden z projevů psychické poruchy podobné autismu, kterou trpí. Celý dosavadní život chodil na školu pro žáky se speciálními potřebami, ale toto léto se jeho otec rozhodl, že musí poznat skutečný svět a zaměstná ho ve své právnické firmě. Marcelo poznává, co je to zrada, zklamání, žárlivost, hněv i touha a láska, a učí se s tím vším vyrovnávat. Tento jedinečný příběh je příběhem o spravedlnosti i krutosti světa kolem nás a o tom, že každý z nás

MÉ STRUČNÉ INFO – Marcelo Sandoval, žije tak trochu netradiční život. Má zvláštní psychickou poruchu podobné autismu, kdy slyší svou vnitřní hudbu. Chodí do školy v Patersonu, kde chodí děti se stejnými, nebo podobnými poruchami jako má Marcelo. Ve škole mají na testy času, kolik potřebují a jedná se s nimi klidně a vlídně. Žádný spěch, žádný stres … Jednoho dne se Marcelův otec rozhodne syna poslat na prázdniny do jeho právnické firmy, aby si Marcelo  zvykl na skutečný svět plný zrady, zklamání, soutěživostí, ale i kladných stránek života. Je Marcelo opravdu připravený na to, aby poznal skutečný svět?

MÉ HODNOCENÍ – Knížka mě naprosto kladně potěšila, před koupí této knížky jsem si nebyla tak úplně jistá, zda si mám knížku koupit, ale naštěstí zvítězila má touha si knížku koupit a jsem za to moc ráda, protože po přečtení jsem byla naprosto knihou uchvácena.  Marcelo má zvláštní psychickou nemoc podobné autismu a tak pro mě bylo docela neobvyklé něco takového číst, když Marcelo, mluvil o sobě, mluvil ve 3 osobě. Bylo to takové zvláštní a já jsem získala dojmu, že kdyby bylo ve světě víc lidí se stejnou “chorobou“ byl by svět lepší. Po této knížce ve vás dlouho zůstane dobrý dojem.

HODNOCENÍ –  10/10

Knížku můžete obědnat zde