Review: Jezdci časem

AUTOR/KA – Alex Scarrow

POČET STRAN – 328

NAKLADATELSTVÍ –  BB/art

INFO- Zahrávejte si s časem a známý svět… by se mohl změnit ve svět, jak ho neznáte.
Liam O’Connor měl zemřít v moři v roce 1912.
Maddy Carterová měla zemřít v letadle v roce 2010.
Sal Vikramová měla zemřít při požáru v roce 2026.
Ale několik okamžiků před jejich smrtí se zničehonic kdosi objevil a řekl: „Podej mi ruku…“ Jenže Liam, Maddy a Sal nejsou zachráněni. Najala je organizace, o jejíž existenci nemá nikdo ponětí, s jediným cílem – aby opravovali narušenou historii. Protože cestování časem je možné a někteří lidé by se rádi vrátili v čase a měnili minulost.
Proto existují JEZDCI ČASEM, aby nás chránili. Aby zabránili cestovatelům v čase ve zničení světa…

 MÉ STRUČNÉ INFO – V roce 1912 se měl zemřít Liam O´Connor na palubě E, v údajně nepotopitelné lodi. Samozřejmě mluvím o Titaniku. Liama ale před smrtí navštívil jezdec z minulosti, starší pán, Foster který Liamovi dá nabídku: buď zůstane v Titaniku a Titanik ho rozdrtí ještě před tím, než se stihne utopit, nebo zmizí z podpalubí Titaniku a objeví se v budoucnosti, v roce 2001, kde svět je úplně jiný a bude pracovat v organizaci jezdců časem. Samozřejmě, kdo by si vybral smrt, místo poznání nového a vzrušujícího světa plného dobrodružství a nových zážitků? Liam souhlasil stejně jako Maddy, která v roce 2010 měla zemřít v letadle při teroristickém útoku a stejně jako Sal, která měla v roce 2026 uhořet. Každý z této “party“ dostane nějaký úkol, kterým se bude zabývat. Liam je agent, který cestuje do minulosti společně s podpůrnou jednotkou Bobem . Maddy je analytička, která je u počítačů a Sal si všímá detailů, takže pozoruje město a s tím časovou vlnu. Parta nemá moc čas na rozkoukání a už je narušená časová vlna, a tak se Liam s Bobem vydávají na průzkum minulosti. Podaří se mu časovou vlnu spravit včas, nebo New York, rušné město jak ho známe, se stane bydlištěm zaniklé civilizace?

MÉ HODNOCENÍ Knížka se mi líbila, byla to jedna z mála knížek, která ve Vás zachová dlouho dobrý dojem. Mám, ale i pár výčitek na knížku. Některé německé věty zůstaly nepřeložené a třeba já, se neučím německy a ta jsem nevěděla, co některé věty znamenají. To by byla asi taková ta větší chyba. Mou soukromou chybou jsou kapitoly s Kramarem, vím že tam musí být, ale byly dost nezáživné. Nebavilo mě je číst a byla jsem ráda, když jsem je už dočetla a mohla jsem číst zase Liama, Boba, Maddy nebo Sal. Nejzajímavější byly kapitoly s Bobem, který je něco jako člověk – počítač. Byly zajímavé z důvodu jeho myšlenkového pochodu. Bob se rozhodoval mezi tím, co by udělal počítač, nebo co by udělal člověk. V sobě strhoval takovou menší bitvu. Zachránit kamaráda, nebo splnit misi? Bylo zajímavý sledovat, jaké jsou jeho priority. Nejoblíbenější postavou knihy byl pro mě samozřejmě Liam, mám velmi velký vztah k Titaniku, ani nevím proč. Už od mala mě zajímá a fascinuje, takže asi proto jsem si Liama tak oblíbila. Mojí nejméně oblíbenou postavou byl asi Foster

HODNOCENÍ –  9/10

Knížku můžete obědnat zde

Zanechat Odpověď

