RC review: Deník úúúplně obyčejného upíra – Moje „super“ rodinka

AUTOR/KA – Tim Collins

POČET STRAN – 224

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO- I nemrtví mají city! Nesnesitelně vtipný deník jednoho (ne)obyčejného upíra.

Jmenuji se Nigel Mullet. V upíra jsem se proměnil, když mi bylo patnáct. V tomhle věku už zůstanu napořád, takže musím trávit věčnost bojem s akné, mutujícím hlasem a svou neobratností při balení holek…
Trápí mě mé zoufalé pokusy o upoutání pozornosti mé životní lásky Chloe. Tak rád bych zabořil špičáky do jejího krku… Jsem mrtvý už víc než osmdesát let a přitom jsem ještě ani jednou neměl holku! A do toho musím neustále řešit mé neskonale trapné upírské rodiče, kteří se pokoušejí pít krev mým kamarádům.

 MÉ STRUČNÉ INFO – Tento deník vypráví Nigel Mullet, který je patnáctiletý kluk uvězněný už sto let v těle upíra. Stvořili ho dva upíři, manželský pár, který toužil založit rodinu. Společně s Nigelem přeměnili i jeho mladší sestru. Nigel není spokojený s tím, co je, protože když se někdo stane upírem je rychlejší, silnější a krásnější než kdy byl a Nigelovy se to stalo právě úplně naopak. Kvůli těmto nevýhodám Nigelovy musí krev obstarat každý den rodiče. Do Nigelové třídy ve škole přijde nová spolužačka Chloe do které se Nigel zamiloval a snaží se, aby si ho co nejvíce všimla. Má to i své mínus – Choe má vynikající krev a když chce Nigel na chloe promluvit, pokaždé dostane žízeň a vyrostou mu tesáky. Nigel to opravdu nemá lehké. Podaří se mu konečně jít na rande s Chloe ?

MÉ HODNOCENÍ – Knížka byla obsahově dobrá, byl to hezký příběh a často jsem se u něj nasmála, hlavně když chtěl Nigel vysvětlit Chloe, že je upír. Ta scéna stojí opravdu za to. Z postav jsem si nejvíce oblíbila Nigela, líbí se mi, jak popisuje svůj život. Je to upír, který nemá žádné nadpřirozené schopnosti, které má každý upír mít. Takže to má Nigel těžší. Moc jsem si ale neoblíbila Chloe, přijde mi, že ke konci knížky už Nigel ví, která bije a že má  prostě navíc než jen na ní. Bude mít celou věčnost se znovu zamilovat do někoho jiného.  Chloe mi prostě přišla v něčem dospělá a v něčem dětinská. Knížka byla lehká, vtipná s upířím tématem.

HODNOCENÍ – 7/10

 

 

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

