RC review: Temné vize – Posedlost

AUTOR/KA – L.J.Smith

POČET STRAN – 248

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO- Skupina středoškoláků s paranormálními schopnostmi, kteří se sešli v Zetesově institutu, aby své nadání rozvíjeli, odhalí skutečné záměry výzkumného týmu a musí utéct. Mají jedinou naději, a tou je záhadný bílý dům, který všichni viděli ve společném snu. Kromě obtížné cesty je však čeká i řešení dalších problémů a vztahů. Od osudné noci, kdy všichni utekli ze Zetesova institutu, se Gabriel změnil. Přestože Kaitlyn jeho podivínské chování děsí, zároveň ji to k němu přitahuje a chce zjistit, co za tím vězí. Současně se začínají dít zvláštní věci, které naznačují, že je jim v patách někdo, kdo má stejné schopnosti jako oni sami…
Podaří se jim najít bílý dům? Nebo už je pro ně příliš pozdě?

Druhý díl napínavé série Temné vize.

 MÉ STRUČNÉ INFO – Po útoku na Kaitlyn a její přátelé, společně parta kamarádů nadaných zvláštními schopnostmi prchá z institutu nadaných. Není to nic jednoduchého, protože i když dokázali utéct řediteli institutu Zetesovy – nic není vyhráno! Čekají je psychické útoky, které nedopadnou vždy dobře a Kaitlyn se musí naučit útokům obránit. Parta kamarádů doufá v záchranu od tajemného bílého domku na pláži, který hledají. Opravdu jim dokáže pomoct vyřešit všechny problémy?  A  co Gabriel a jeho nová závislost na energii?

MÉ HODNOCENÍ – Knížka se mi líbila, byla myslím o něco lepší než předchozí díl. Moc jsem si neoblíbila Lydii, přišla mi taková falešná a pořád jsem čekala, až něco udělá, nebo je nějak podvede.  V této knížce se Kaitlyn začal otevírat Gabriel, což je skvělé, protože bylo hezké dozvědět se, co Gabriel cítí bez jeho pesimistického myšlení.  Docela mě v knize potěšil i Rob, který se nechoval v jedné situaci jako reální kluci. Nechal si všechno vysvětlit, sice byl naštvaný, ale překousnul to a pochopil. Musím říct, že spoustu věcí v knížce mi připadalo až neskutečně reálné, například Aniny rodiče – způsob chování, které je opravdu realistické jako by to bylo u vás doma. V ostatních knížkách jsem se s tím ještě nesetkala. Hodně se mi líbila obálka knihy. Říká se, nesuď knihu podle obalu, ale já jsem i přesto radši, když mám v knihovničce krásné knížky. Tato obálka je černo zelená a je to moc pěkná barva v kombinaci s 1. Dílem knížky, který je černo – fialový.  Knížka se četla rychle a naváděla mě na pokračování, dokonce jsem ji četla tajně i ve vyučování (jen tak mimo řeči) Určitě si ji zkuste přečíst, protože, jestli se vám nelíbil první díl, tak druhý se vám bude líbit určitě 😉

HODNOCENÍ –  7/10

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

 

Zanechat Odpověď

