Review: Deník malého poseroutky – ponorková nemoc

AUTOR/KA – Jeff Kinney

POČET STRAN – 224

NAKLADATELSTVÍ –  CooBoo

INFO- Greg Heffley má fakt problém. Školní majetek byl poškozen a on je hlavním podezřelým. Ale nejšílenější na tom je, že je nevinný. Nebo aspoň skoro. Dopadení se blíží, ale pak znenadání udeří sněhová bouře a celá rodina Heffleyů je uvězněna v domě. Greg ví, že hned jak sníh roztaje, bude muset čelit nepříjemnostem. Může ale být horší trest, než uvíznout na celé svátky bez cesty ven se svou rodinou?

 MÉ STRUČNÉ INFO – Další pokračování malého poserotutky Grega Hefflyho, který má docela velký problém ve škole, kde Greg chce upoutat plakátem na svůj bazárek. Plakát se otiskne na školní zeď, tím se poškodí školní majetek a Greg má samozřejmě průšvih. Dozvíte se Gregově závislosti na e- zvířátkách, Gregových nepovedených vánocích a samozřejmě si užijete další díl malého poseroutky.

MÉ HODNOCENÍ – Knížka se mi líbila jako vždy, mám moc ráda Grega a nejvíce Rodricka. Tento díl byl poněkud zvláštní v tom, že myslím, že tam na rozdíl od jiných dílů bylo toho Rodricka málo. To mi tam trošku chybělo a k záporům ještě, že jsem zjistila, že Manny se chová jako rozmazlený „Spratek“ promiňte mi ten výraz, ale jiný jsem nevymyslela a prostě to tak cítím. Když se Mannymu něco nelíbilo, tak to hned museli udělat po jeho způsobu, nebo se začal vztekat a vyvádět. Jinak jsem už žádný jiný zápor nenašla. Kniha se četla lehce a je to taková “ oddechovka“. Vřele doporučuju.

HODNOCENÍ – 7/10

2 thoughts on “Review: Deník malého poseroutky – ponorková nemoc

Zanechat Odpověď

