RC review: Temná Akademie – Vyvolení

AUTOR/KA – Gabriella Poole

POČET STRAN – 304

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO- Darkova akademie je škola jako žádná jiná! Každý semestr se stěhuje na nějaké nové úžasné místo a studují tu jen neuvěřitelně krásní a inteligentní mladí lidé. A čím více se toho nová zahraniční studentka Cassie Bellová o Akademii dozvídá, tím je zvědavější…Jaká zlověstná tajemství střeží Vyvolení – skupina vybraných studentů, kteří se od nezasvěcených drží dál? Kdo je tajemný cizinec, který se v noci potuluje po chodbách? A co se doopravdy stalo před rokem, kdy tu za záhadných okolností zemřela studentka? Cassie zjišťuje, že vědět málo je sice nebezpečné, ale vědět příliš mnoho ji může zabít.

MÉ STRUČNÉ INFO – Cassie Bellová je normální holka která dostala stipendium na Darkovu akademii v Paříži, za to Darkova akademie zas až tak normální není. Každý rok se stěhuje na jiné místo. Do akademie, chodí samí bohatí a krásní studenti a Cassie se dostane do problému s místní smetánkou naštěstí ji zachrání její spolubydlící Isabella. Cassie chce za každou cenu zjistit, co na této akademii není normální.

MÉ HODNOCENÍ – Knížka byla docela dobrá, prvních pár stran mi knížka docela hodně připomínala vampýrskou akademii ne obsah, ale styl. Jen můj názor, pak už ale mi to připadalo jiné. V knize najdete hodně témat – dobrodružství, přátelství, faleš, ale i romantiku. Ze začátku jsem se do knihy musela opravdu nutit, abych četla dál, ale když jsem se přes to přenesla, byl to docela originální a zajímavý příběh. Kniha je tenká a tak se rychle čte. Hodně se mi líbí obálka knihy, v knihovničce ji mám položenou na délku a tak na mě kouká to červené oko – prostě krása!

HODNOCENÍ –  6/10

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

One thought on “RC review: Temná Akademie – Vyvolení