Review: Sukuba – trápení

AUTOR/KA – Richelle Mead

POČET STRAN – 312

NAKLADATELSTVÍ – Domino

INFO- Sukuba je nadpřirozená bytost, která smí po libosti měnit podobu a jediným jejím úkolem je svádět. Zní to tak lákavě! Dívka může být, kým chce, její šatník je nevyčerpatelný a smrtelní muži by udělali cokoli pro její pouhý dotek. No, vlastně za to platí svou duší, ale proč zacházet do přílišných podrobností?
Avšak život Georginy Kincaidové, sukuby ze Seattlu, není ani zdaleka tak exotický. Pracuje v knihkupectví a její šéf je poměrně nesnesitelný uťáplý chlap. Nesmrtelní přátelé si z ní nepřestávají dělat legraci kvůli jedné její dávné proměně. A nejhorší ze všeho je to, že si nemůže vyjít na rande, aniž by z dotyčného muže nevysála život. Ona by přitom dala všechno na světě za to, kdyby se směla dotknout slavného a neodolatelně krásného spisovatele Setha Mortensena!
Snění o Sethovi však bude muset počkat, protože ve světě nadpřirozených bytostí se začíná dít cosi podivného… a velmi nebezpečného. Georgina se proti vlastní vůli stává aktérkou souboje mezi dobrem a zlem…

MÉ STRUČNÉ INFO – Georgina je sukuba, která zbožňuje knížky spisovatele Setha Mortensna (významného autora románů) seznámí se na jedné Sethově autogramiádě, a Georgina ani nepozná, že mluví se Sethem, kterého vždy obdivovala. Spřátelí se, když se ve městě objeví krásný a přitahující Roman, který se s Georginou vyspí. Georgina neví koho si má vybrat, buď si vybere okouzlujícího Romana, nebo svého nejoblíbenějšího spisovatele, kterého vždy obdivovala. Georgina má v tom zmatek a k tomu dochází ještě k útokům na její přátelé a dokonce i na Georginu samotnou.

MÉ HODNOCENÍ – K této knize jsem se dostala minulý rok, když mi ji teta koupila k narozeninám. Ze začátku jsem ji ani moc číst nechtěla, protože jsem si myslela, že to bude blbost a takový ten románek pro holky typu 13 let, ale zase jsem si říkala, že na to to má až moc krásnou a tajemnou obálku. Nakonec jsem ji přečetla takzvaně jedním dechem. Dokonce jsem ji přečetla tolikrát, že se mi rozpadla vazba a já si musela koupit novou knížku. Což jsem ještě nikdy neudělala, abych si koupila jednu a tu samou knížku dvakrát – ale nelituji toho! Jsem moc ráda, že mi ji teta koupila. V knížce jsem si nejvíce oblíbila samozřejmě Georginu, Setha, ale taky Georginu kočku. No jo jsem cvok – v knížce je tolik postav a já si vyberu kočku – která nehraje v knížce žádnou roli! Georginu jsem si moc oblíbila, protože je prostě plná tajemství – zbožňuje knihy stejně jako já a má stejný problém jako já – nemá už kam dávat knížky. Seth je takový tichý a nevýrazný, ale je prostě nevím jak to říct – prostě SETH! Romana jsem si moc neoblíbila, celou dobu jsem si myslela o něm, že z něj nevzejde nic dobrého a měla jsem pravdu. Knížku jak jsem se již zmínila jsem přečetla jedním dechem a nelituju, že jsem ji četla. Vřele doporučuju!!

HODNOCENÍ –  10/10