RC review: Lovkyně snů – Vstříc temnotě

AUTOR/KA – Lisa McMann

POČET STRAN – 256

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO- Některé noční můry nekončí… Zvlášť když se nechtěně dostáváte do snů druhých…

Jmenuju se Janie. Je mi teprve sedmnáct, ale skutečnost pro mě začíná být horší než sny.
Na Fieldridgeské střední škole se dějí znepokojivé věci. Přesto nikdo nechce promluvit a ani vyšetřování nikam nevede. Co je však ještě horší, začínám odhalovat pravdu o sobě a o svých schopnostech – a ta je pochmurná. Vážně, krutě pochmurná…

 MÉ STRUČNÉ INFO – Janie stále zamilovaná do krásného Cabela, dostává od kapitánky nový úkol a pro Cabela téměř nesnesitelný úkol – být návnada pro sexuálního delikventa. Jak v knize říká kapitánka Cabel může jenom trpět a přihlížet jak na Janie někdo sahá. To pro žádného kluka není zrovna snadné a tak Jenin a Cabelův vztah prožívá menší krizi, Janie se dovídá ze zápisků slečny Stubinové, která byla taky lovkyně snů – jaký bude její život, a co všechno má své plusy a mínusy v životě lovkyně snů. Podaří se pomocí lapení snů zastavit sexuálního delikventa na místní škole?

MÉ HODNOCENÍ – Knížka se mi líbila víc než předešlý díl, protože v ní byla spousta akce a romantiky s Cabelem. Cabel se stal mou druhou nejoblíbenější postavou – samozřejmě první je Janie! Osobně se myslím, že vztah tohoto páru je skvělý, někdy až kouzelný, protože Cabel se o Janie stará a nedal by na ní dopustit – někdy se mi i zdá, že má vůči Janie majetnické sklony – ale ono to tak asi určitě bude. U knížky jsem se v mnoha ohledech hodně nasmála, protože některé hlášky byla opravdu skvělé! Třeba jak jsem se již zmínila v stručném infu – kapitánka dala Cabelovy rozkaz: trp a přihlížej. Nezní to tady moc dobře, ale když čtete tuto knihu, dost se zasmějete. Co je taková menší negativní věc na knize je konec, moc jsem to nepochopila – mám na mysli poslední stránku. Nevím co se s Janie stane, jestli oslepne nebo ne – ten konec se mi zdá, že by mohl být konkrétnější, ale zase to bude v další knížce tak je to jenom moje výtka. Kniha mě navnadila na další pokračování, které si na 100 % pořídím. Určitě si knihu přečtěte –  byla lepší než 1. Díl!

HODNOCENÍ – 9/10

 

 

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

