RC review: Percy Jackson – Poslední z bohů

AUTOR/KA – Rick Riordan

POČET STRAN – 408

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO MÉ STRUČNÉ INFO – Jmenuji se Percy Jackson… Blíží se mé šestnácté narozeniny. V Táboře polokrevných však nechystáme oslavy, nýbrž výpravu do války. A místo blahopřání jsem si vyslechl dávné temné proroctví, které mi všichni tak dlouho tajili. Bitva, která může znamenat konec světa, začne docela nevinně, když mi přistane na kapotě auta bájný kůň Pegas… Ukáže se konečně, kdo stojí na straně dobra a kdo se přidal k vládci temnot? Kdo válku nepřežije a kdo z ní vyjde jako hrdina? Zápas o zachování civilizace začíná! 5. díl navazuje na předcházející tituly: Percy Jackson – Zloděj blesku, Percy Jackson – Moře nestvůr, Percy Jackson – Prokletí Titánů, Percy Jackson – Bitva o labyrint.

MÉ HODNOCENÍ – Percy má “rande“ s Rachel, když v tom mu na kapotě auta přistane jeho kamarád  – kůň pegas. Rande končí a Percy se vydává s kamarádem z tábora polokrevných Beckendorfem, na  loď  Andromeda, kde je Kron s celou svou armádou. Percy má plán, nechat loď vybuchnout. Plán se však zhroutí ve chvíli, kdy se Kron utká s Percym a Beckendorf je chycen. Percy sice stačí z lodi vyskočit do moře, ale Beckendorm zůstal na lodi, která vybuchla. Nikdo kromě Krona to nemohl přežít. Percy se setkává se svou podmořskou rodinou a při návratu do tábora polokrevných se dozvídá proroctví z orákula. Percy je odsouzen zemřít.

HODNOCENÍ – Musím říct – tento díl byl nejlepší ze všech vydaných dílů!!! V tomto díle bylo tolik akce, a až do konce jsem nevěděla, kdo je ten zvěd z tábora polokrevných. Konečně se mi splnilo přání ohledně Annabeth a Percyho! Trošku mě zklamala Rachel, a naopak mi bylo líto Luka. Kniha dopadla dobře a lepší konec této série jsem si ani nemohla přát. Těším se na novou sérii Ricka Riordana – Bohové Olympu, protože se dozvím jak to s Percym půjde dál. Nejdojemnější scéna byla asi, u výběru dárků na olympu, nebo, setkání s Kronem (Lukem) na Olympu. Škoda, že to s Lukem dopadlo tak, jak dopadlo – ale každý má svůj osud a Luk si vybral ten špatný.

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

