RC review: Percy Jackson – Bitva labirint

AUTOR/KA – Rick Riordan

POČET STRAN – 384

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO – Jmenuji se Percy Jackson… Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnější. Tábor polokrevných už není, co býval. Luke s Kronovou armádou se snaží dostat se za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést kamkoli, zmást, dohnat k šílenství a zahubit… 4. díl navazuje na předcházející tituly: Percy Jackson – Zloděj blesku, Percy Jackson – Moře nestvůr, Percy Jackson – Prokletí Titánů.

MÉ STRUČNÉ INFO – Percy jde v červnu na prohlídku nové školy, kterou mu zařídil nový přítel Percyho maty. Percy měl před sebou skvělý den. Hned po prohlídce školy měl Percy do kina s Anabeth. Samozřejmě všechno podle plánu nešlo – vlastně nic. Ve škole Percy narazil na krvežíznivé roztleskávačky, takže útěk ze školy a zrušené kino. S Anabeth se vrací do tábora polokrevných, kde najde zdrceného kamaráda Growera. Pokud Grower do týdne nenajde pana – přijde o svou licenci pátrače! Spolu s Growrem, Anabeth a Tysonem se Percy vydává do tajuplného Daidalova labirintu, kde se pokusí najít Pana a zabránit Lukovy dostat se do tábora polokrevných!

MÉ HODNOCENÍ – Kniha byla skvělá jako vždy, popravdě jsem zamilovala Ricka Riordana, a zbožňuji celou sérii Percyho Jacksona. Nebudu Vám říkat, že kniha byla čtivá a napínavá protože toto říkám u každého dílu – a je to pravda. Poslední dobou jsem si oblíbila Tysona, i když jsem ho ze začátku nenáviděla. Taky jsem docela byla zklamaná Panem, kterého Grower hledal, nechci spoilerovat ale nelíbilo se mi to. Někomu možná jo, protože je to logické a vlastně na tom není nic špatného – jen můj názor. Taky jsem doufala, že si Percy už s Anabeth něco začne – bylo by to fajn. Myslím, že se k sobě ti dva hodí. Docela jsem si tu oblíbila i Nica Di angelo – hlavně na konci knížky. Na začátku ani tak ne, v minulém díle jsem si Nica strašně oblíbila a konec knížky (3.díl) můj dojem na Nica zničil, ale v tomto díle ho zase získal. V tomto díle se mi zalíbila i postava Poseidona, bylo moc hezké jak Percyho na konci knížky navštívil – získal u mě dojem docela dobrého otce.

HODNOCENÍ – 10 /10

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk

Zanechat Odpověď

