RC review: Percy Jackson – Prokletí titánů

AUTOR/KA – Rick Riordan

POČET STRAN – 336

NAKLADATELSTVÍ – Fragment

INFO – Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidonovi, už víš… Že patřím do Tábora polokrevných, už taky víš… Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis? Jaké nebezpečné a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa. Vezmeme tě s sebou, chceš?

MÉ STRUČNÉ INFO –  Percyho čeká další napínavé dobrodružství. Percy, Annabeth a Thalia se vydávají do školy hledat Grovera, který našel další dva polokrevné – sourozence Biancu a Nica di Angelo. Vše se zvrtne, když zástupce ředitele Thorn unese sourozence a Percyho, když je chtěl zachránit. Percyho přátelé se snaží Percyho zachránit, ale Thorn, který je Mantichora skočí z útesu i s rukojmí  Annabeth a jako by se vypařily. Percy cestou potkává bohyni Artemis a Bianca si vybere cestu lovkyně. Takže do tábora polokrevných jde jen Percy s přáteli, lovkyněmi a Nicem. Lovkyně zjistí, že je Artemida v nebezpečí, a tak se spouští záchranná mise nejen pro Artemidu, ale i pro Annabeth.

MÉ HODNOCENÍ –  Kniha byla senzační! Vlastně dá se říct, že každá kniha Percyho Jacksona je něčím výjimečná a dokáže Vás vtrhnout do děje. Já o tom vím své. U čtení této knihy jsem zůstala 4 hodiny na posteli a jen jsem četla, četla a četla. V knížce mi chyběli pasáže s Annabeth  byly tam, ale bylo jich málo. Na začátku knihy jsem si oblíbila Nicka, ale můj dojem na něj se zkazil na konci knížky – je to škoda! I když Nicka docela chápu. V této knížce jsem si taky neoblíbila Thalii – přišlo mi, že byla strašně nafoukaná. Celou dobu jsem si dokonce přála ať ta osoba, co ve výpravě podle orákula měla zemřít rukou rodiče je Thalia, ale jestli je, nebo není to se dočtěte v knížce. Knížku bych samozřejmě jen doporučila.

HODNOCENÍ – 10 /10

Děkuji nakladatelství Fragment za recenzní výtisk