Nejoblíbenější knihy

 VeEe začala se skvělým projektem, kde blogeři představují své nejoblíbenější knihy,

takže mi to nedalo a musela jsem se jako vždy taky zapojit.

  1. Percy Jackson – Ano tato série knížek mě naprosto pohltila, knížky jsou čtivé, napínavé a vždycky jste zvědaví na pokračování. Nejraději mám Percyho a Annabeth. Naopak nemám ráda Thalii – připadá mi strašně namyšlená a na začátku druhé knížky jsem přímo nesnášela Tysona. Vadilo mi, že je Tyson tím,  kdo je pro Percyho. Ale pak na konci knížky jsem zjistila, že Tyson je sice „ňouma“ 😀 ale je docela fajn a za Percyho by klidně nasadil život.
  2. Stmívání – Ano i tato série se stala mou oblíbenou hned po přečtení prvního dílu. Nejsem vůči postavám nějak zaujatá a rozhodně nepatřím mezi team Jacob a team Edward – ale Jacob mi prostě v určitých věcech dost vadí. Edwarda sice jako postavu zbožňuju, ale v určitém úhlu jsem ho taky nenáviděla 😀 To bylo v novém měsíci – připadal mi jako strašný „pitomec“, když odešel.
  3. Deník malého poseroutky – Nesmějte se mi! Jsem dětinská, ale tato série knížek o Gregu Heffleym na mě dost zapůsobila, líbí se mi celkový příběh a knížka je pěkná i po estetické stránce. Dokonce jsem si pořídila i svůj vlastní deník malého poseroutky 😀 Sice do něj nepíšu, ale jsem ráda, že ho mám.
  4. Sukuba – Na tuto sérii jsem narazila vlastně náhodou. První díl, mi dala mi ji teta k narozeninám. Myslela jsem, že to bude blbost a asi měsíc jsem se čtením otálela, ale když jsem se konečně donutila ke čtení zjistila jsem, že je to skvělá knížka a už se nemůžu dočkat na další díly. Kdybych uměla dobře anglicky, neváhala bych a pořídila si pár dílů dopředu i v anglické verzi. Bohužel a angličtinou zatím válčím a kdybych si ji pořídila, tak by mě Google co dělat 😀
  5. Harry Potter – Kdo by neznal Harryho Pottera ? Tato úžasná kouzelná série se vtiskla do žebříčků oblíbených knih, mnoha z nás. Příběh je nejenom velice originální, ale i čtivý a napínavý. Upřímně neznám nikoho, kdo by neznal příběh o malém chlapci, který zůstal naživu.
  6. Darren Shan – K této skvělé sérii jsem přišla vlastně úplnou náhodou. Rodiče se dívali na nový film, původně jsem se měla dívat s nima, ale moc se mi nechtělo. Druhý den mě mamka přemluvila, abych se podívala, že se mi to bude líbit a měla pravdu! Byl to Upírův pomocník – a hned jak jsem film viděla jsem překecala mamku, aby mi koupila aspoň první dva díly této série sebou na dovolenou. Samozřejmě jsem první dva díly měla hned přečtené a po dovolené jsem dostala další dva a tak pořád do kolečka. Této upíří sérii za dost vděčím, protože než jsem ji přečetla – nečetla jsem vůbec nic. Vlastně tato upíří série nastartovala mou knihomoleckou dráhu 😀
Zanechat Odpověď

