To nejlepší z roku 2011

U jsem našla zajímavý článek, kde měla seřezené knížky podle oblíbenosti za rok 2011. A tak jsem se taky rozhodla zapojit. Myslím, že měla skvělý nápad, protože já u sestavování těch mých 10 ,,nej“ jsem hodně zavzpomínala, co jsem v knihách četla. Většinu knih co tu teď uvidíte má myslím, stejný žánr – Fantasy. Stejně jako u VeEee tady nepíšu pořadí, protože se neumím rozhodnout, kdo by byl na prvním místě. Bylo by jich tam asi víc.

MRAZENÍ –Láska člověka s vlkem. Tato knížka se mi líbila, protože to bylo něco originálního. Většinou čtu knížky o upírech, vlkodlacích a andělech, ale tato byla úplně odlišným druhem – vlci.

DEMONATA – Darren Shan je jeden z mích nejoblíbenějších spisovatelů. Přečetla jsem od něj celou sérii upíra Darrena Shana a i série Demonata se hned po přečtení stala mou oblíbenou. Demonata je na rozdíl od Darrena Shana napsaná spíš jako horor.

STEFANOVY DENÍKY – ZROZENÍ –Musím přiznat, že na rozdíl od Upířích deníků, které moc nemusím se mi Stefanovy deníky moc líbí. Je tam historie a vlastně tam poznáváte Stefana a Damona jako bratry, nerozlučné kamarády, kteří by jeden pro druhého nasadili život. Jiné to je až v druhém díle, tam by jeden tomu druhému klidně život vzal  😀

PERCY JACKSON- ZLODĚJ BLESKU –Percy Jackson je sice možná dětská knížka, jak někdo říká, ale rozhodně je skvělá! Najdete tam řeckou mytologii – což je skvělý, protože třeba já jsem byla zkoušená a o řecké mytologii jsem nevěděla skoro nic – vzpomněla jsem si na Percyho Jacksona a měla jsem za 1  !

HUNGER GAMES – ARÉNA SMRTI – Zbožňuji hladové hry – Katnis je taková no docela je fajn, ale Peeta …. 🙂  To je něco jiného!! U knihy se mi líbí, že je hodně emotivní! V knize najdete radost, smutek, vztek, rivalitu, bolest. Kniha se mi fakt moc líbí – myslím, že taková by měla být každá kniha, která vás opravdu zasáhne.

HUNGER GAMES – VRAŽEDNÁ POMSTA –Pokračování Hunger games se mi líbilo ještě více, než  1. díl. Myslím, že druhý díl je nejlepší a naopak  3.díl je nejhorší – tam se mi nelíbí ta část s Peetou, kde ho vlastně přeprogramovali. Bylo to takové – divné . Nevím co dodat.

SUKUBA – TRÁPENÍ- Zbožňuju styl psaní Richelle Mead. Sukubu jsem dostala na narozeniny od tety a jsem za to moc ráda, protože Sukuba je hodně dobrá kniha, která mě bude bavit klidně ještě za 20 let  😀 Předtím než sem přečetla Sukubu, tak jsem ani nevěděla kdo Richelle Mead je.

SUKUBA- NA VRCHOLU –Pokračování bylo taky skvělé, protože tam je hodně napětí. Taky se mi líbí,    jak na konci Georgina Sethovy přizná, že spala s kamarádem Bastienem, který je inkubus a proměnil se do podoby Setha a Seth jenom řekne ,, a byl jsem aspoň dobrej ? „,  nebo tak nějak. U toho jsem se dost zasmála.

NÁDHERNÉ BYTOSTI – Láska, strach – tak bych popsala nádherné bytosti. Celou dobu se snaží jeden druhého přesvědčit, že ať se stane cokoliv, budou spolu.

Erebos – hra, která zabijí – Je to dobrá knížka, která vás vtáhne do děje. Až do konce nevíte, kdo se schovává za maskou posla. Taky se mi líbí jak v knížce je popsaný stav, co se s vámi děje, když vypadnete ze hry.

Tak to byl můj seznam 10 nejoblíbenějších knih za rok 2011. Co by  jste napsali  vy ? Můžete se přihlásit u Dý na blogu. Jsem zvědavá, jaký bude Váš seznam!

One thought on “To nejlepší z roku 2011

  1. Máš zajímavou tendenci říkat konce knih… To je trochu na nic, když ve článku o nejlepších knihách roku řekneš u Sukuby 2 konec, vážně důvod =P.

Zanechat Odpověď

